پشتیبان هوشمند وسریع

  1. گریز
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. پشتیبان هوشمند وسریع

پشتیبان هوشمند وسریع

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][cz_title bline=”cz_line_left_side” css_animation=”fadeInUp” id=”cz_62674″ sk_lines=”background-color:#f5b904;width:4px;height:60px;top:-1px;left:0px;”]

پشتیبان هوشمند وسریع

[/cz_title][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][cz_gap height=”25px” id=”cz_59733″][vc_column_text css_animation=”fadeInUp”]

هرگاه محصولی در فرایند ایده تا عمل تولید شود برای صاحب یا صاحبان اثر ایجاد تعصب و حمایت می نماید.  شرکت نوآوران سبز نیز با توجه به پیشینه 2 دهه فعالیت ابداع و اجرا، خود را مکلف می داند که تمامی محصولات خود را برای تضمین کیفیت و عملکرد صحیح پایش و پایداری نماید. ما معتقدیم که ارامش ارزش گران بهایی است که با امنیت تضمین می شود.
مسئولیت ما تحقق همه جانبه شعار کلیدی شرکت گریز امنیت تمام عیار است.  ما به مشتریان و مصرف کنندگان خود ضمانت 3 ساله و پشتیبانی مادام العمر را تضمین می دهیم و با این هدف یک سرور پشتیبان برای پایش محصولات خود را دایر کرده ایم.
سرور پشتیبان گریز چیست؟ 
سیستم های امنیتی تولیدی با برند گریز مجهز به مدار کنترل خرابی برای نظارت بر عملکرد صحیح است.اگر شرایط کارکرد مدار فنس های امنیتی سری ERX  به دلایلی مانند خرابی منبع تغذیه ، صدمه و جابه جایی دچار مشکل شود، سرور پشتیبان ما با ارسال گزارش خودکار و آنلاین، تیم کارشناسی را  مطلع می نماید.
این سرور به صورت روزانه به شماره سریال های تولیدی گریز پیام وضعیت ارسال و فیدبک دریافتی را به عنوان گزارش سلامت و یا خطا در نقشه سامانه مرکزی ثبت می نماید.
 مهندسین و کارشناسان شرکت همواره هرگونه خطای خرابی دستگاه شما را قبل از خودتان پایش و پشتیبانی خواهند نمود. به عبارت دیگر قلب تپنده سیستم گریز به گونه ای  هوشمندانه و زنده همیشه حافظ امنیت شماست.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][cz_image image=”3455″ id=”cz_110236″ sk_css_mobile=”margin-top:40px;” sk_css=”border-radius:13px;box-shadow:9px 9px 9px 0px rgba(0,0,0,0.81);”][/cz_image][cz_gap height=”30px”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

برای این دسته بندی مقاله دیگری منتشر نشده است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران