پشتیبان انلاین و هوشمند 24 ساعته

  1. گریز
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. پشتیبان انلاین و هوشمند...

پشتیبان انلاین و هوشمند 24 ساعته

[vc_row][vc_column width=”1/2″][cz_title bline=”cz_line_left_side” id=”cz_81315″ sk_lines=”background-color:#f5b904;width:4px;height:60px;top:-1px;left:0px;”]

پشتیبانی هوشمند

مزیت آنلاین و 24 ساعته

[/cz_title][cz_gap height=”25px” id=”cz_59733″][vc_column_text]

 معتقدیم هرگاه محصولی از فرایند ایده به عمل برسد برای صاحب یا صاحبان اثر ایجاد تعصب و حمایت می نماید. شرکت نوآوران سبز فردا با توجه به پیشینه 2 دهه فعالیت ابداع و اجرا، خود را مکلف می داند که تمامی محصولات خود را برای تضمین کیفیت و عملکرد صحیح پایش و پایداری نماید. امنیت و آرامش  یک ارزش گرانبهاست و محصولی که بتواند تضمین کننده این ارزش باشد نیز ارزشمند خواهد بود.

 شعار ” گریز امنیت تمام عیار” مسئولیت ما برای ارائه این ارزش است. ما به مشتریان و مصرف کنندگان خود ضمانت 3 ساله و پشتیبانی مادام العمر را می دهیم. با استقبال مصرف کنندگان و مشتریان  یک سرور پشتیبان برای پایش عملکرد انلاین محصولات خود قرار داده ایم.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][cz_gap height=”51px” id=”cz_59733″][cz_image image=”242″ id=”cz_67046″ sk_css_mobile=”margin-top:40px;”][/cz_image][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_title bline=”cz_line_left_side” id=”cz_89081″ sk_lines=”background-color:#f5b904;width:4px;height:60px;top:-1px;left:0px;”]

سرور پشتیبان گریز

چگونه عمل می کند؟

[/cz_title][cz_gap height=”25px” id=”cz_59733″][vc_column_text]

سیستم های امنیتی گریز مجهز به مدار کنترل خرابی Fault Finder و گزارش دهنده عملکرد ناقص خود می باشند. در صورتی که شرایط مدار به دلایلی مانند خرابی منبع تغذیه، صدمه و جابه جایی دچار اختلال شود، فنس الکتریکی گزارش عملکرد خود را به سرور پشتیبان ما ارسال می کند. سرور پشتیبان صورت 24 ساعته وضعیت فنس های الکتریکی گریز را بررسی و فیدبک دریافتی را به عنوان گزارش سلامت و یا خطا در نقشه سامانه مرکزی ثبت می نماید.

 به عبارت دیگر از ویژگی های مهم و کلیدی فنس الکتریکی گریز تشخیص هوشمندانه اشکالات احتمالی و ارسال گزارشات خرابی به سرور ما در شرکت است. مهندسین و کارشناسان شرکت همواره هرگونه خطای خرابی دستگاه شما را قبل از خودتان پایش و پشتیبانی خواهند نمود. قلب تپنده سیستم گریز به گونه ای  هوشمندانه و زنده همواره حافظ امنیت شماست.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

برای این دسته بندی مقاله دیگری منتشر نشده است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران