پخش مصاحبه زنده تلویزیونی با مدیر عامل شرکت

  1. گریز
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. پخش مصاحبه زنده تلویزیونی...

پخش مصاحبه زنده تلویزیونی با مدیر عامل شرکت

[vc_row][vc_column][cz_title bline=”cz_line_left_side” id=”cz_69925″ sk_lines=”background-color:#f5b904;width:4px;height:60px;top:-1px;left:0px;”]

پخش مصاحبه زنده تلویزیونی با مدیرعامل شرکت دانش بنیان

[/cz_title][cz_gap height=”25px” id=”cz_59733″][vc_column_text]

برنامه زنده تلویزیونی الا تی تی شبکه باران در 14 دی ماه 1401 میزبان دکتر شهریار نصری مدیرعامل شرکت دانش بنیان نوآوران سبز فردا، کارآفرین نمونه و تولید کننده حصار الکتریکی با نام تجاری گریز بود. توجه شما را به مشروح این گفتگو جلب می کنیم.
شهریار نصری پس از تکریم از مخاطبان و معرفی خود گفت فنس الکتریکی پدیده ای مدرن و در عین حال ساده است. فنس برقی طیف وسیعی از مصرف کشاورزی تا نظامی را شامل می شود. در حوزه کشاورزی به جای پرچین و سیم خاردار از فنس های الکتریکی استفاده می شود تا با محصور کردن حیوانات، مانع آسیب رساندن به محصولات شود. سیم های مورد استفاده در فنس الکتریکی به سادگی قابل برش نیستند، اما در صورت بریده شدن قدرت سیم های دیگر افزایش می یابد و پس از آن سیستم هشدار نیز فعال می شود. در این سیستم تمامی خلاء های احتمالی امنیتی پیش بینی و ازآن جلوگیری شده است.
وی در ادامه مشکل نگهداری کندو عسل را حمله خرسها عنوان کرد و گفت، این سیستم می تواند با افزایش بهره وری در بخش کشاورزی موجب اطمینان خاطر کشاورزان و کندوداران نیز بشود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”3906″ img_size=”full” css_animation=”slideInUp”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”3905″ img_size=”full” css_animation=”slideInUp”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_title bline=”cz_line_left_side” id=”cz_109715″ sk_lines=”background-color:#f5b904;width:4px;height:60px;top:-1px;left:0px;”]

تفاوت عملکرد فنس کشاورزی با فنس نظامی

[/cz_title][vc_column_text]

دکتر نصری تفاوت فنس نظامی را با فنس کشاورزی تعریف نمود. وی افزود ما بیش از 12 مدل سیستم مرکزی با قابلیت های مختلف تولید می کنیم. تفاوت محصولات با یکدیگر در امکانات و طول مسیر اجرا است. بطور مثال فنس الکتریکی و نظامی گریز می تواند پهبادها را به پرواز درآورد، موقعیت تهدیدات را کنترل نماید و به نگهبان کمک کند تا تصمیم درستی را عملی نماید. 
از مزایای فنس الکتریکی گریز، برای حفاظت از ویلاها، زیبایی در اجرا، ارزان بودن نسبت به روش های دیگر و هوشمندی در تشخیص ورود غیر مجاز است. وی افزود اجرای فنس الکتریکی ساده است و اجرای آن در ویلا و مناطق مسکونی، انبار ها و کارخانجات علاوه بر امنیت موجب زیبا سازی نیز می شود .
فنس الکتریکی گریز قابلیت تلفیق پذیری با دیگر تجهیزات امنیتی از قبیل دوربین، دزدگیر و… را دارا است و از نظر هزینه ارزان تر و بازدارندگی بیشتر دارد.
 فن آور نمونه کشور در مورد احتمال خطر برق گرفتگی فنس الکتریکی گفت این سامانه یک سیستم شبیه ساز برقی است.  آسیبی به حیوان و انسان نمی زند و می توان در این فن آوری از پنل های خورشیدی نیز استفاده نمود.
نصری گفت اولین استاندارد ملی ایران را در فنس الکتریکی تدوین کرده است. ایده تولید این محصول برای حفظ حریم حیوانات و جلوگیری از تخریب اکوسیستم و حفظ حیات وحش طراحی شده است. 

[/vc_column_text][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_section][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”3913″ img_size=”full” css_animation=”slideInUp”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”3912″ img_size=”full” css_animation=”slideInUp”][/vc_column][/vc_row][/vc_section][vc_section][vc_row][vc_column][cz_title bline=”cz_line_left_side” id=”cz_26869″ sk_lines=”background-color:#f5b904;width:4px;height:60px;top:-1px;left:0px;”]

استقبال کشاورزان و دامداران از فنس الکتریکی

[/cz_title][vc_column_text]

وی استقبال کشاورزان را مثبت ارزیابی کرد و افزود حصار الکتریکی گریز  اولین بار در سال 1386 در رضوانشهر اجرا و به عنوان یک پژوهش برتر در کشور برگزیده شد .
نصری خاطر نشان کرد در اجرای اولین پروژه فنس الکتریکی در شهرستان رضوانشهر، با نگرش منفی کشاورزان و دامداران در خصوص  برق گرفتگی و آسیب رساندن به حیوانات مواجه شدیم.  با عملکرد مناسب و اطمینان خاطر دادن به کشاورزان  در اجرای این پروژه دغدغه ها را هموار نمودیم. در این پروژه از پنل های خورشیدی استفاده کردیم تا نگرش منفی برق گرفتگی مطرح نشود. امروزه با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی انجام شده در حوزه  فنس الکتریکی درخواست ها برای این فن آوری  بیشتر از پیش مورد استقبال عموم قرار گرفته ا .ست .
وی این سیستم را مکانیزه، مدرن، بازدارنده، ایمن، کاربردی و ارزان عنوان کرد و افزود:
 فنس الکتریکی در هر لحظه قابلیت  پایش و ارزیابی را دارد و وجود هرگونه اشکال در سیستم مرکزی در دفتر مرکزی شرکت قابل تشخیص و پشتیبانی است

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][/vc_section][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”3921″ img_size=”full”][cz_gap height_tablet=”80px” id=”cz_51024″][cz_button title=”نمایش” text_effect=”cz_btn_txt_move_up” css_animation=”slideInUp” effect=”cz_btn_fx_3″ icon=”fas fa-play” link=”url:https%3A%2F%2Ftelewebion.com%2Fepisode%2F0x5402492|target:_blank” id=”cz_44175″ sk_button=”border-radius:50px;background-color:#efae16;padding-left:28px;padding-right:28px;font-weight:500;color:#232323;” sk_hover=”background-color:#212121;color:#efae16;”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”3548″ img_size=”800*450″ css_animation=”slideInUp”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_title bline=”cz_line_left_side” id=”cz_50627″ sk_lines=”background-color:#f5b904;width:4px;height:60px;top:-1px;left:0px;”]

صادرات فنس الکتریکی گریز

[/cz_title][vc_column_text]

دکتر نصری گفت این محصول و تجهیزات مرتبط آن را  ثبت اختراع  نمودیم و مهندسی معکوس نیست.هم اکنون با توجه به نمایندگیهای اعطا شده در کل کشور، بیش از 130 نفر مشغول به کار شده اند.
مدیرعامل شرکت از صادرات فنس الکتریکی به عراق خبر داد.صادرات این محصول به عراق  مورد استقبال قرار گرفته و می تواند بازار برون مرزی خوبی برای صادرات باشد. ایشان ارز آوری در کشور را از مزایای این فن آوری جدید برشمرد و افزود با حمایت مسئوولان می توان گام های موثرتر در بازارهای هدف برداشت و بر حسب ضرورت این فن آوری را در هر کشوری اجرا می شود.
شهریار نصری در پایان رمز موفقیت خود را تلاش، بهره گیری از دانش روز و کم کردن انتظار از دیگران عنوان می کند و می گوید در مسیر موفقیت راه میان بری جز تلاش آگاهانه وجود ندارد. با تلاش و بهره گیری از دانش و استفاده از منابع انسانی  متخصص می توان مسیر تعالی را طی نمود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

برای این دسته بندی مقاله دیگری منتشر نشده است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران