فنس الکتریکی گریز در تمام شرایط آب و هوایی کار می کند

  1. گریز
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. فنس الکتریکی گریز در...

فنس الکتریکی گریز در تمام شرایط آب و هوایی کار می کند

[vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner][cz_image id=”cz_41941″ image=”3888″ sk_css=”border-radius:20px;box-shadow:10px 10px 10px 0px rgba(0,0,0,0.88);” sk_css_mobile=”margin-top:40px;” sk_css_hover=”0″][/cz_image][cz_gap height=”25px”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_title bline=”cz_line_left_side” css_animation=”slideInUp” id=”cz_90347″ sk_lines=”background-color:#f5b904;width:4px;height:60px;top:-1px;left:0px;”]

فنس الکتریکی گریز مقاوم در شرایط سخت

[/cz_title][cz_gap height=”25px” id=”cz_59733″][vc_column_text css_animation=”slideInUp”]

مقاومت در شرایط مختلف آب و هوایی  یکی از قابلیت مهم در تجهیزات الکترونیک محسوب می شود. بسیاری از تجهیزات امنیتی در مقابل شرایط سخت آب و هوایی، مانند گرما ، سرما ، باد و برف و باران ناکارآمد می شوند. خطای شرایط آب و هوایی موجب می شود تا یک سیستم امنیتی غیر قابل اطمینان و ناپایدار باشد. سامانه حفاظت پیرامونی گریز بنام فنس الکتریکی یک ابزار امنیتی و ضد سرقت است که می تواند در تمامی شرایط آب هوایی و در تمام نقاط کشور بخوبی از مناطق تحت پوشش خود حفاظت نماید.

رمز پایداری سامانه حصار الکتریکی گریز چیست؟

حصار الکتریکی و یا به عبارت دیگر فنس الکتریکی علاوه بر تمامی امکانات دفاعی که دارد، بر خلاف سایر تجهیزات امنیتی از طریق قطعات الکترونیک و اکتیو به میزان حساسیت عوامل محیطی پاسخ نمی دهد. 
 انواع حسگر در دزدگیرها مانند بیم دتکتور، چشمی رادار، حسگرهای ماکروویوو، حسگر لرزشی، حسگر میکروفونی، حسگر مافوق صوت و غیره … در مناطق مختلف آب و هوایی به دلیل ساختار الکترونیکی و حساس دارای خطای بسیار می شوند. مجریان و مهندسینی که نصب و اجرای چنین ادواتی را تجربه کرده اند بیشتر با مخاطرات حسگرهای الکترونیک مواجه شده اند. 
ساختار حصارالکتریکی به لحاظ عدم استفاده از تجهیزات الکترونیک در تشخیص تعرض، قابل اعتماد و پایدار است. تشخیص تغییر امپدانس خطی، خطای اتصال خطوط و یا قطع ارتباط کانکشن ها عواملی کاملا فیزیکی و تنها وابسته به تعرض محسوب می شود و کمتر در معرض اسیب عوامل جوی قرار می گیرد. بنابراین استفاده از روش فیزیکی یکی از عوامل پایداری در فنس الکتریکی در مقابل سایر روش های مرسوم محسوب می شود. 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

برای این دسته بندی مقاله دیگری منتشر نشده است.

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران