1. گریز
  2. /
  3. فنس الکتریکی یا حصار...
  4. /
  5. فنس الکتریکی نظامی و...

حصار یا فنس برقی نظامی و استراتژیک

فروش انواع فنس برقی شوکدار نظامی و استراتژیک

سیستم پدافندی گریز یک عامل بازدارنده، قدرتمند و هشدار دهنده امنیتی است که می تواند علاوه بر ایجاد جریانهای گردابی و شوک آور به عنوان یک مکانیزم انفعالی در حریم مشخص از ورود و خروج افراد غیر مجاز جلوگیری و آنها را ردیابی نماید.

مکانیزم ماشه هوشمند بکار رفته در سامانه فنس الکتریکی گریز دارای طیف وسیعی از امکانات و تجهیزات کمکی اعم از سخت افزار و نرم افزارهای حرفه ای است که می تواند در ایجاد یک منطقه امن و عاری از تعرض نقش موثری داشته باشد.

شرکت نوآوران سبز فردا به عنوان طراح و تولید کننده انحصاری این مکانیزم بی نظیر آماده همکاری و عقد قرارداد با سازمانها و پایگاه های حراستی می باشد .

SX SERIES

حفاظت پیرامونی در مرزها و نواحی استراتژیک
100%
حفاظت پیرامونی و هوشمندانه از سایت ها و یگانهای نظامی
100%
محصورسازی غیر قابل نفوذ در زندانها و مراکز بازپروری
100%
حفاظت پیرامونی از حریم دکل ها و سایت های مخابراتی
100%
مجهز به مکانیزم ماشه در زونهای مستقل
100%
مجهز به سیستم هشدار صوتی و گویا
100%
مجهز به سیستم ناوبری و هدایت هوشمندانه پهبادهای شناسایی
100%

نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید؟

کارشناسان ما آماده راهنمایی شما هستند

09120348712

از ساعت 08:۰۰ الــی ۱۸:۰۰ پاسخگو هستیم

انواع حصار یا فنس الکتریکی نظامی و استراتژیک

فنس الکتریکی نظامی مدل SX1000

فنس نظامی گریز به مفهوم تجهیزاتی است که برای اهداف استراتژیک و نظامی مورد استفاده قرار می گیرد. محصولات فنس الکتریکی سری SX به عنوان فنس های الکتریکی نظامی گریز در شرکت نوآوران سبز فردا طراحی و تولید می شود. هدف از ارائه محصولات سری SX گریز کنترل همه جانبه مرزها و یا دیوارهایی با مسیر طولانی است. به عبارت دیگر نقطه تمایز سامانه فنس الکتریکی نظامی گریز سری SX با فنس الکتریکی سری ERX استفاده از زون بندی نامحدود و سرور اپراتور مرکزی است.

فنس الکتریکی نظامی مدل SX1200

فنس نظامی گریز به مفهوم تجهیزاتی است که برای اهداف استراتژیک و نظامی مورد استفاده قرار می گیرد. محصولات فنس الکتریکی سری SX به عنوان فنس های الکتریکی نظامی گریز در شرکت نوآوران سبز فردا طراحی و تولید می شود. هدف از ارائه محصولات سری SX گریز کنترل همه جانبه مرزها و یا دیوارهایی با مسیر طولانی است. نقطه تمایز سامانه فنس الکتریکی نظامی گریز SX1200 با فنس الکتریکی SX1000 استفاده از زون بندی نامحدود است.

معرفی فنس های الکتریکی نظامی و استراتژیک

فنس الکتریکی نظامی و استراتژیک گریز مدل SX1000

در مناطق استراتژیک و مهم، که نیازمند ایستگاههای نگهبانی و کشیک 24 ساعته هستند لازم است طرح امنیتی و جامع  به صورت هوشمندانه به عنوان ابزاری مطمئن و ایمن در اختیار نگهبانی قرار بگیرد. عمدتا در طراحی چنین نواحی امنیتی استفاده از نگهبان مستقر و اپراتور کنترل کننده ضروری است.
فنس مدل SX  بگونه ای طراحی شده است که قابلیت برنامه ریزی برای اهداف دفاعی را دارد . این سیستم می تواند نسبت به عملکرد مکانیزم ماشه واکنشگرا یا رسپانسیو باشد.

فنس الکتریکی نظامی و استراتژیک گریز مدل SX1200

در مناطق استراتژیک و مهم ، که نیازمند ایستگاههای نگهبانی و کشیک 24 ساعته هستند لازم است طرح امنیتی و جامع  به صورت هوشمندانه به عنوان ابزاری مطمئن و ایمن در اختیار ایستگاههای نگهبانی قرار بگیرد. عمدتا در طراحی چنین نواحی امنیتی استفاده از نگهبان مستقر و اپراتور کنترل کننده ضروری است. SX1200 بگونه ای طراحی شده است که قابلیت برنامه ریزی برای اهداف دفاعی را دارد . این سیستم نیز می تواند نسبت به عملکرد مکانیزم ماشه واکنشگرا یا رسپانسیو باشد.
در محصولات فنس های نظامی گریز امکان انتخاب نوع بستر ارتباط مابین نواحی حفاظت شده و اپراتور مرکز کنترل وجود دارد. به عبارت دیگر امکان انتخاب بستر فیبر نوی ، دکل های Wireless و یا شبکه کابلی میسر است. 
پشتیبانی دائمی گریز

گارانتی 3 ساله تمامی محصولات گریز

تنها تولید کننده حصار الکتریکی در ایران و خاورمیانه

با گواهی ثبت اختراع​

ویژگی های حصار نظامی و استراتژیک سری SX گریز

فنس نظامی سری SX

فنس الکتریکی گریز شوک آور است و در تشخیص خطا هوشمند عمل می کند. دستگاه fault finder یا عیب یاب یکی از تجهیزات مهم سامانه گریز محسوب می شود. این دستگاه می تواند در صورت تغییر امپدانس دیوار الکتریکی، موجب فعال شدن آلارم و مکانیزم ماشه در فنس الکتریکی مرکزی شود. به لحاظ  ساختار طراحی در محصولات فنس الکتریکی گریز، تجهیزات مرتبط با سیستم مرکزی بصورت قابل توسعه می باشد. دراین نوع رویکرد، تجهیزات داخلی دستگاه بصورت کامپیوترهای کوچک و به هم پیوسته  طراحی شده است. بنابراین هر قطعه در دستگاه مرکزی گریز علاوه بر کارکرد مستقل، بصورت یکپارچه و همگرا نیز برنامه ریزی می شود. اجتماع ریزپردازنده های مستقل یک قابلیت اختصاصی در سامانه گریز است.
یکی از ویژگی های مهم و کلیدی محصولات امنیتی محیطی گریز تشخیص هوشمندانه اشکالات احتمالی و ارسال گزارشات خرابی به سرور ما در شرکت است. مهندسین و کارشناسان شرکت همواره هر گونه خطای خرابی شما را قبل از خودتان پایش و پشتیبانی خواهند نمود. قلب تپنده سامانه مرکزی گریز به گونه ای هوشمندانه و زنده همیشه حافظ امنیت شما ست .

نرم افزار جامع فنس الکتریکی گریز محصول شرکت نوآوران سبز فردا جهت پایش و مونیتور حفاظت پیرامونی فنس ها در مناطق استراتژیک معرفی شده است. این نرم افزار با استفاده از تکنیک های نظامی و امنیتی در محصولات سری SX گریز بصورت یک نرم افزار کنترلی در اختیار اپراتور مرکزی قرار می گیرد. وسعت پوشش بیش از 200 کیلومتر با فنس امنیتی و کنترل سامانه پهبادی در این سری از محصولات برند گریز طراحی شده است. شرکت نوآوران سبز فردا به عنوان مبدع و مخترع این سامانه در ایران و خاورمیانه ، از سال 1383 به عنوان شرکت دانش بنیان در ایران فعالیت می کند.

مکانیزم ماشه در فنس الکتریکی به مفهوم برنامه پذیربودن سامانه گریز برای راه اندازی تجهیزات امنیتی است. در طراحی فنس الکتریکی گریز برنامه پذیری درزمان انفعال سیستم امنیتی پیش بینی شده است. بخشی از تجهیزات امنیتی که می تواند در زمان بروز خطر موجب انفعال در سامانه گریز شود به شرح ذیل است :

آژیر و پرژکتور محیطی

 فنس الکتریکی گریز می تواند، آژیر و پروژکتورهای پرقدرت محیطی را به وسیله مکانیزم ماشه فعال نماید.

قلاده الکترونیک سگ

یکی از قابلیتهای فنس الکتریکی گریز، سیستم رهاساز سگ نگهبان است.

هشدار گویا

هشدار گویا یک قابلیت ویژه برای فنس الکتریکی گریز است. به وسیله سیستم هشدار گویا می توان ضریب بازدارندگی در حفاظت پیرامونی را افزایش داد. نقش بازدارندگی پخش پیام گویا از بلندگوها به مراتب موثرتر از شنیدن صدای آژیر خواهد بود. سامانه امنیتی گریز مجهز به سیستم هشدار دهنده گویا  offline  و online است.
هشدار گویا تحت عنوان بلند گوی هوشمند، محصول دانش بنیان و انحصاری تولید شده در شرکت نوآوران سبز فردا می باشد.

دوربین گردان Speed Dome

یکی دیگر از قابلیت های سیستم مرکزی فنس الکتریکی گریز کنترل دوربین های گردان به وسیله مکانیزم ماشه است. با نصب دوربینهای Speed Dome  می توان با فرمان مکانیزم ماشه چرخش دوربین را به سمت نقطه ورود کنترل نمود.همچنین سیستم مرکزی فنس الکتریکی می تواند با رویت فرد ناشناس در اطراف محوطه حفاظت شده، افزایش قدرت خروجی ضربات الکتریکی شوک آور را کنترل نماید. دوربین های حفاظتی درسیستم مرکزی حصار الکتریکی می تواند نقش مکمل در پیاده سازی یک سیستم امنیتی تمام عیار را داشته باشد.

هشدار گویا قابلیت ویژه برای فنس الکتریکی گریز است. در صورت ورود سارق به محوطه، صدای هشدار گویا بصورت آنلاین یا آفلاین از بلندگوها پخش می شود. پخش پیام هشدار از بلندگوها بسیار ملموس و بازدارنده تر از شنیدن صدای آژیر است. سامانه امنیتی گریز مجهز به سیستم هشداردهنده گویا offline و online است.
در حالت offline با تعرض سارق، پیام اخطار ضبط شده از طریق بلندگوهای متصل به سامانه فنس الکتریکی پخش می شود.
در گزینه online امکان برقراری ارتباط دوطرفه با محل مورد تعرض از طریق تجهیزات جانبی متصل به سامانه گریز فراهم می شود.
یکی دیگر از قابلیت های مکانیزم هشدار گویا در فنس الکتریکی گریز درخواست SOS از واحد پشتیبانی شرکت می باشد. با فشردن پوش باتون اضطراری در گریز می توانید به اپراتور پشتیبان مرکزی سامانه گریز متصل شوید.

فنس الکتریکی گریز، مجهز به سیستم رها ساز سگ نگهبان است. قلاده الکترونیک سگ نگهبان بوسیله مکانیزم ماشه در فنس الکتریکی فعال می شود. در صورت ورود سارق، مکانیزم ماشه به صورت خودکار با رها سازی سگ نگهبان، امنیت در حفاظت پیرامونی را تقویت می نماید. در فنس الکتریکی گریز می توان قلاده الکترونیک را از راه دور به وسیله تلفن همراه کنترل نمود. قلاده الکترونیک سگ نگهبان در دو مدل، محصول دانش بنیان و انحصاری تولید شده در شرکت نوآوران سبز فردا می باشد.

فنس الکتریکی گریز مجهز به پهباد شناسایی سوژه :
یکی از قابلیت های برجسته و تکنیکی فنس الکتریکی گریز قابلیت هدایت و فرماندهی هوشمند شناسایی ورود غیر مجاز از طریق پهباد است. سامانه گریز SX1000 و SX1200 محصولی انحصاری و دانش بنیان است که توسط مخترعین شرکت نوآوران سبز فردا طراحی و تولید می شود. استفاده موٍثر از این سامانه برای عملیات گشت زنی اتوماتیک و تشخیص چهره این محصول را به امنیتی ترین سامانه حفاظت پیرامونی گریز تبدیل نموده است . تکنیک کنترل این ربات های پرنده توسط مکانیزم ماشه در فنس الکتریکی گریز صورت می گیرد.

 فنس الکتریکی گریز تلفیق پذیر با دوربین های نظارتی و دزدگیرها
 عملکرد فنس های الکتریکی گریز، با سایر تجهیزات امنیتی مانند دوربین های مدار بسته و دزدگیرها تلفیق می شود. در فنس امنیتی گریز ورودی های تلفیق پذیر و برنامه پذیر برای مانور در طراحی امنیتی پیش بینی شده است. بطور مثال می توان از اتصال حسگر های Beam Detector  و یا IR Detection برای ایجاد یک لایه امنیتی برخوردار شد. در این حالت با نزدیک شدن فرد متجاوز به فنس الکتریکی قبل از برخورد با دیوار الکتریکی، سیستم هشدار گویا فعال می شود . با طرحی دیگر می توان به وسیله حسگرهای متصل به سامانه گریز، با نزدیک شدن فرد متجاوز قدرت بازدارندگی در فنس الکتریکی را افزایش داد و یا مکانیزم ماشه را فعال نمود.
مقاومت در شرایط مختلف آب و هوایی  یکی از قابلیت مهم در تجهیزات الکترونیک محسوب می شود. بسیاری از تجهیزات امنیتی در مقابل شرایط سخت آب و هوایی، مانند گرما ، سرما ، باد و برف و باران ناکارآمد می شوند. خطای شرایط آب و هوایی موجب می شود تا یک سیستم امنیتی غیر قابل اطمینان و ناپایدار باشد. سامانه حفاظت پیرامونی گریز بنام فنس الکتریکی یک ابزار امنیتی و ضد سرقت است که می تواند در تمامی شرایط آب هوایی و در تمام نقاط کشور بخوبی از مناطق تحت پوشش خود حفاظت نماید.

رمز پایداری سامانه حصار الکتریکی گریز چیست؟

حصار الکتریکی و یا به عبارت دیگر فنس الکتریکی علاوه بر تمامی امکانات دفاعی که دارد، بر خلاف سایر تجهیزات امنیتی از طریق قطعات الکترونیک و اکتیو به میزان حساسیت عوامل محیطی پاسخ نمی دهد. 
 انواع حسگر در دزدگیرها مانند بیم دتکتور، چشمی رادار، حسگرهای ماکروویوو، حسگر لرزشی، حسگر میکروفونی، حسگر مافوق صوت و غیره … در مناطق مختلف آب و هوایی به دلیل ساختار الکترونیکی و حساس دارای خطای بسیار می شوند. مجریان و مهندسینی که نصب و اجرای چنین ادواتی را تجربه کرده اند بیشتر با مخاطرات حسگرهای الکترونیک مواجه شده اند. 
ساختار حصارالکتریکی به لحاظ عدم استفاده از تجهیزات الکترونیک در تشخیص تعرض، قابل اعتماد و پایدار است. تشخیص تغییر امپدانس خطی، خطای اتصال خطوط و یا قطع ارتباط کانکشن ها عواملی کاملا فیزیکی و تنها وابسته به تعرض محسوب می شود و کمتر در معرض اسیب عوامل جوی قرار می گیرد. بنابراین استفاده از روش فیزیکی یکی از عوامل پایداری در فنس الکتریکی در مقابل سایر روش های مرسوم محسوب می شود. 

جدول مشخصات فنی فنس های الکتریکی نظامی و استراتژیک

SX1000

  • حداکثر برد طولی دستگاه در یک زون عملیاتی ( Each line wier ACSR2mm * 2km)
  • حداکثر قدرت خروجی بدون اتصال خط ( Adjustable to MAX 6.2 JUL )
  • ولتاژ تغذیه مدار ( 12-24VDC )
  • حداکثر ولتاژ ضربه الکتریکی ( 10KV )
  • تنظیم تقارن نسبت زمان به شارژ در ضربه الکتریکی ( 1ms to 1.5s )
  • پلکان قدرت خروجی در یک سیکل متقارن ( 10KV )
  • سیکل تخلیه الکتریکی ( 0.01s to 2s )
  • ناحیه قابل پوشش در هر باکس ( 2N*1H*200m )
  • آلارم خروجی ( برنامه پذیر / قابل گسترش در شبکه )
  • خروجی اضطراری AUX OUTPUT ( برنامه پذیر / قابل گسترش در شبکه )
  • خروجی روشنایی ( برنامه پذیر / قابل گسترش در شبکه )
  • وضعیت اخطار ( برنامه پذیر در تنظیم مقدار نشتی ، قطع و اتصال )
  • وضعیت فالت ( آلارم اختلال شبکه / برق ورودی / قفل امنیتی باکس )
  • امپدانس یا مقاومت پنهان ( 500 اهم )
  • حداکثر ولتاژ ضربه در مقاومت 100 اهم ( 2KV )
  • مدت زمان دوام باتری پشتیبان ( 420 دقیقه )
  • سیستم شارژ ( برنامه پذیر و تطبیقی با روش Fast Charge )
  • پروتکل ارتباط ( Unlimited LAN )
  • پورت ورودی و خروجی ( USB / RS485 / ETERNET / PS2 )
  • دیتا لاگر ( USB / Internal RAM )
  • تاریخ و زمان خودکار در انرژایزر و سرور مرکزی ( RTC Update )
  • نوع مکانیزم ماشه ( برنامه پذیر / قابل گسترش )
  • حداکثر اپراتور قابل تعریف ( مستقر یک نفر / 20 کلاینت غیر مستقر )
  • سرور مرکزی و پشتیبان ( مونیتورینگ All in one مستقر )
  • حداکثر تعداد ناحیه (ZONE) قابل گسترش ( نامحدود)
  • نرم افزار جامع سازگار ( MAC / OS XP / WIN7 to 10 )
  • بازه دمایی کارکرد مدار ( از منفی 10 درجه تا مثبت 55 درجه )
  • شبکه و پروتکل ( RS 485 / UNIC TRANSMITER )
  • سیستم پشتیبان فنی و خودکار ( َAuto Update )
  • درجه حفاظت باکس ( IP67 )
SX SeRIES

SX1200

  • حداکثر برد طولی دستگاه در یک زون عملیاتی ( Each line wier ACSR2mm * 2km)
  • حداکثر قدرت خروجی بدون اتصال خط ( Adjustable to MAX 6.2 JUL )
  • ولتاژ تغذیه مدار ( 12-24VDC )
  • حداکثر ولتاژ ضربه الکتریکی ( 10KV )
  • تنظیم تقارن نسبت زمان به شارژ در ضربه الکتریکی ( 1ms to 1.5s )
  • پلکان قدرت خروجی در یک سیکل متقارن ( 10KV )
  • سیکل تخلیه الکتریکی ( 0.01s to 2s )
  • ناحیه قابل پوشش در هر باکس ( 2N*1H*200m )
  • آلارم خروجی ( برنامه پذیر / قابل گسترش در شبکه )
  • خروجی اضطراری AUX OUTPUT ( برنامه پذیر / قابل گسترش در شبکه )
  • خروجی روشنایی ( برنامه پذیر / قابل گسترش در شبکه )
  • وضعیت اخطار ( برنامه پذیر در تنظیم مقدار نشتی ، قطع و اتصال )
  • وضعیت فالت ( آلارم اختلال شبکه / برق ورودی / قفل امنیتی باکس )
  • امپدانس یا مقاومت پنهان ( 500 اهم )
  • حداکثر ولتاژ ضربه در مقاومت 100 اهم ( 2KV )
  • مدت زمان دوام باتری پشتیبان ( 420 دقیقه )
  • سیستم شارژ ( برنامه پذیر و تطبیقی با روش Fast Charge )
  • پروتکل ارتباط ( Unlimited LAN )
  • پورت ورودی و خروجی ( USB / RS485 / ETERNET / PS2 )
  • دیتا لاگر ( USB / Internal RAM )
  • تاریخ و زمان خودکار در انرژایزر و سرور مرکزی ( RTC Update )
  • نوع مکانیزم ماشه ( برنامه پذیر / قابل گسترش )
  • حداکثر اپراتور قابل تعریف ( مستقر یک نفر / 20 کلاینت غیر مستقر )
  • سرور مرکزی و پشتیبان ( مونیتورینگ All in one مستقر )
  • حداکثر تعداد ناحیه (ZONE) قابل گسترش ( نامحدود)
  • نرم افزار جامع سازگار ( MAC / OS XP / WIN7 to 10 )
  • بازه دمایی کارکرد مدار ( از منفی 10 درجه تا مثبت 55 درجه )
  • شبکه و پروتکل ( RS 485 / UNIC TRANSMITER )
  • سیستم پشتیبان فنی و خودکار ( َAuto Update )
  • درجه حفاظت باکس ( IP67 )
SX SeRIES

سوالات و مشکلات رایج شما

بسیاری از گونه های حیات وحش از جمله روباه، گربه وحشی، پلنگ  و سایر جانورانی که به علت تداخل با مناطق کشاورزی مورد شکار قرار گرفته اند، با ایجاد یک حصارالکتریکی حفظ و مراقبت می شود. فنس های تولیدی شرکت می تواند در مناطق کوهستانی، دشت و مراتع که امکان برق شهری وجود ندارد به خوبی کار می کند. دایره وسیع نمایندگان در کل کشور و ضمانت 3 ساله تجهیزات تضمین کننده فنس کشاورزی برقی و کیفت محصولات شرکت نوآوران سبز فردا (برند گریز) می باشد.

  •  سهولت در نصب
  • بدون نیاز به برق شهری
  • مقاوم در شرایط سخت
  • 2 سال ضمانت و پشتیبانی مادام العمر
  •  مقایسه عملکرد بهتر نسبت به نصب سیم خاردار
  • رضایت مندی مشتریان
  • میزان مطابقت با شرایط اکوسیستم و حغظ محیط زیست
  • میزان بهره وری در کشاورزی و دامداری ها
  • قابلیت جمع آوری سریع و قابل حمل بودن
  • برتری طول عمر و مقاومت نسبت به سیم خاردار و پرچین
  • قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی سخت
  • مجهز به باطری داخلی و قابلیت شارژ خورشیدی
  • دارا بودن ورودی برق خورشیدی  و مصرف بسیار اندک برق
  • بدون محدودیت مکانی برای ایجاد حصار برقی بصورت دائم و موقت
  • قابلیت جابه جایی و باز و بسته شدن سریع حصار الکتریکی گریز برای کاربردهای کشاورزی
  • تخریب مراتع برای دامداران و منابع طبیعی زیانبار است.
  • حمله گرازهای وحشی مشکل کشاورزان و باغداران است.
  • زنبورداران نواحی کوهستانی و مشکل حمله خرس قهوه ای
  • استخرداران پروش آبزیان و مشکل حمله حیوانات شکارچی

نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید؟

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

09120348712

۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ پاسخگو شما هستیم

شماره تماس خود را وارد کنید

در اولین فرصت با شما تماس میگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران