1. گریز
  2. /
  3. فنس الکتریکی یا حصار...

فنس الکتریکی یا حصار الکتریکی

حصار الکتریکی یک محصول تخصصی است. سیستم گریز با تولید ضربه های الکتریکی و شوک آور یک مانع الکتریکی و نفوذ ناپذیر ایجاد می کند. چنانچه فردی بخواهد از این دیوار برقی عبور کند این سامانه هوشمند با ایجاد ضربات الکتریکی پی در پی موجب جلوگیری از دسترسی فرد متجاوز به حریم خصوصی می شود.
نکات مهمی سیستم گریز را در عملکرد تدافعی و ضد سرقت متمایز می سازد. علاوه بر ایجاد جریانهای گردابی و الکتریکی، گریز می تواند به وسیله کنترل ماهواره ای و تله کوماند، هشدار های ورود به حریم خصوصی را به گونه ای امن اعلام و ارسال نماید. تامین امنیت یک ارزش گرانبهاست.
شرکت دانش بنیان نوآوران سبز فردا با ربع قرن تجربه در تولید و اجرای فنس الکتریکی با توان نیروهای نابغه متخصص کلیه تجهیزات مرتبط این سامانه را طراحی و تولید می کند. ما در این رشته تخصصی در ایران و خاورمیانه گامهای ارزنده و مانا برداشته ایم.
قطعات، طرح ها و ادوات مرتبط با این سامانه کاملا توسط نوابغ و متخصصین ما هریک با گواهینامه های ملی و بین المللی اختراع طراحی و ساخته شده اند.

نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید؟

کارشناسان ما آماده راهنمایی شما هستند

09120348712

از ساعت 08:۰۰ الــی ۱۸:۰۰ پاسخگو هستیم

فنس الکتریکی گریز

می دانیم هر نوع دیوار و یا مرزبندی فیزیکی برای تامین امنیت در حفاظت پیرامونی یک حفاظ بی جان و قابل نفوذ است. بسیاری از مردم برای ایجاد امنیت و جلوگیری از ورود افراد متجاوز اقدام به آهن کشی، نرده گذاری، نصب سیم خاردار و یا ادوات تیز و برنده بر روی دیوار می نمایند.
 این اقدامات برای هر مکانی که باشد اعم از مسکونی، تجاری و یا صنعتی موجب ناهمگونی جلوه محیطی، هزینه زیاد و خطر آفرین است.
سامانه گریز به لحاظ ایجاد یک وضعیت حساس به برخورد و تخریب از چهار ویژگی مهم برخوردار است.
فنس برقی کشاورزی

قیمت فنس برقی حیات وحش

فنس برقی نظامی

قیمت فنس برقی استراتژیک

فنس برقی صنعتی

قیمت فنس برقی صنایع کوچک

فنس برقی حیوانات

قیمت فنس برقی دامداری

فنس برقی سیار

قیمت فنس برقی پرتابل

فنس برقی امنیتی

قیمت فنس برقی باغ و ویلا

ویژگی های فنس برقی گریز

چرا باید حصار الکتریکی گریز را انتخاب کرد؟

اول آنکه در زمان عبور و یا تخریب، با استفاده از تجهیزات سمعی و بصری مانند آژیر و نوافکن و ارسال پیام به مخاطبین هشداردهنده است .
دومین ویژگی مهم در یک فنس الکتریکی قابلیت بازدارندگی موثر آن است . ضربان الکتریکی و شوک آور هدایت شده بر روی سیم های استیل با قدرت به بدن متجاوز اعمال می شود. این ضربه های الکتریکی دارای قدرت نفوذ بسیار زیادی است بطوری که از روی لباس نیز عبور می کند.
سومین مزیت استفاده از دیوار الکتریکی، ایمنی و بی خطر بودن این مکانیزم دفاعی است. ممکن است برخی از مردم فنس الکتریکی را یک روش خطرناک و یا مهلک بدانند. اما درواقع ماهیت فنس های گریز به گونه ای است که از ایمنی بسیار بالا برای ایجاد رفلکس عصبی و ناخوآگاه برخوردار است.
لازم به توضیح است محصولات گریز دارای گواهی پتنت ملی ایران و پتنت بین المللی WIPO است و در ایران توسط شرکت نوآوران سبز فردا استاندارد سازی شده است. علاوه بر آن شرکت دارای گواهینامه دانش بنیان تولیدی محصول فنس الکتریکی گریز با امتیاز حداکثر سطح تکنولوژی TRL9 از وزارت علوم تحقیقات و فناوری کشور می باشد.
چهارمین ویژگی بسیار مهم فنس الکتریکی گریز، مقاومت و پایداری آن در همه شرایط جوی است.

پخش ویدیو
پشتیبانی هوشمندانه و دائمی

گارانتی 3 ساله تمامی محصولات گریز

تنها تولید کننده حصار الکتریکی در ایران و خاورمیانه

با گواهی ثبت اختراع​

سوالات و مشکلات رایج شما

در این قسمت قصد داریم سوالات شما در مورد فنس الکتریکی و شوک دار را پاسخ بدهیم که شاید سوال شما نیز باشد.
 

سیستم گریز با تولید ضربه های الکتریکی و شوک آور یک مانع الکتریکی و نفوذ ناپذیر ایجاد می کند. چنانچه فردی بخواهد از این دیوار برقی عبور کند این سامانه هوشمند با ایجاد ضربات الکتریکی پی در پی موجب جلوگیری از دسترسی فرد متجاوز به حریم خصوصی می شود.

نکات مهمی سیستم گریز را در عملکرد تدافعی و ضد سرقت متمایز می سازد. علاوه بر ایجاد جریانهای گردابی و الکتریکی، گریز می تواند به وسیله کنترل ماهواره ای و تله کوماند، هشدار های ورود به حریم خصوصی را به گونه ای امن اعلام و ارسال نماید.

شرکت دانش بنیان نوآوران سبز فردا با ربع قرن تجربه در تولید و اجرای فنس الکتریکی  با توان نیروهای نابغه متخصص کلیه تجهیزات مرتبط این سامانه راطراحی و تولید می کند. ما در این رشته تخصصی در ایران و خاورمیانه گامهای ارزنده و مانا برداشته ایم.

قطعات، طرح ها و ادوات مرتبط با این سامانه کاملا توسط نوابغ و متخصصین ما هریک با گواهینامه های ملی و بین المللی اختراع ، طراحی و ساخته شده اند. محصولات حفاظت پیرامونی گریز، انحصارا توسط شرکت نوآوران سبز فردا و نمایندگان رسمی در سراسر کشور قابل عرضه می باشد.

استفاده از دیوار الکتریکی، ایمنی و بی خطر بودن این مکانیزم دفاعی است. ممکن است برخی از مردم فنس الکتریکی را یک روش خطرناک و یا مهلک بدانند. اما درواقع ماهیت فنس های گریز به گونه ای است که از ایمنی بسیار بالا برای ایجاد رفلکس عصبی و ناخوآگاه برخوردار است.

محصولات گریز دارای گواهی پتنت ملی ایران و پتنت بین المللی WIPO است و در ایران توسط شرکت نوآوران سبز فردا استاندارد سازی شده است. علاوه بر آن شرکت دارای گواهینامه دانش بنیان تولیدی محصول فنس الکتریکی گریز با امتیاز حداکثر سطح تکنولوژی TRL9 از وزارت علوم تحقیقات و فناوری کشور می باشد.

نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید؟

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

09120348712

۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ پاسخگو شما هستیم

شماره تماس خود را وارد کنید

در اولین فرصت با شما تماس میگیریم

جهت درخواست همکاری، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.لکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

02112345678 09123456789

Sale@yoursite.com info@yoursite.com

سه دفتر مرکزی
در استان تهران